Condicions generals de venda i contractació

Selecciona el tipus de producte

CONDICIONS GENERALS FORFETS

L’adquisició de qualsevol tipologia de forfet implica el coneixement i l’acceptació incondicional d’aquestes Condicions Generals:

 

A. Normativa d’ús dels forfets, abonaments, pistes i instal·lacions

1. L’usuari de qualsevol tipologia de forfet, reconeix i assumeix en tot cas els riscos que es deriven de la pràctica esportiva de l’esquí en el medi natural a l’alta muntanya, àmbit on les condicions nivo-meteorològiques poden variar. És responsabilitat de l’esquiador l’observació de l’estat de les pistes, a la fi d’evitar circumstàncies adverses per a la pràctica de l’esquí (gel, pedres i altres elements naturals) i, en general, d’evitar tots aquells danys personals o materials que es produeixin en el desenvolupament de l’activitat, ja sigui per l’ús dels remuntadors, per les pistes d’esquí o altres instal·lacions o dependències complementàries. L’estació senyalitzarà en el moment que en tingui coneixement aquestes incidències a pistes, sense que sigui possible garantir la senyalització de totes les circumstàncies adverses que es poden donar puntualment a l’alta muntanya.

2. L’usuari del forfet és responsable dels seus actes i omissions, així com de les actuacions o conductes negligents que posin en risc la seva integritat física o la de tercers, i que no hagin previst les limitacions físiques pròpies per a la pràctica de l’esport o les inherents al nivell d’esquí personal.

3. El comportament inadequat o l’incompliment de les normes bàsiques d’utilització de les instal·lacions que a criteri del personal de l’estació posin en risc al titular o a tercers, així com l’incompliment de les instruccions, advertiments i senyalització de l’estació, facultarà el personal de l’estació a procedir a la retirada (o bloqueig, si és el cas) del forfet o del suport “FlexiPass”; tot això sens perjudici de les responsabilitats civils o penals en què addicionalment hagués pogut incórrer el seu titular.

4. L’esquí fora de pista, en pista tancada o no abalisada i senyalitzada per l’estació, o contra les advertències o instruccions en matèria de seguretat o l’ús adequat del forfet, pot comportar la retirada o el bloqueig automàtic del forfet o suport “FlexiPass” i, en qualsevol cas, eximeix l’estació de qualsevol responsabilitat.

5. És facultat de l’estació determinar les dates i horaris d’obertura i de tancament de les seves instal·lacions tenint en compte les circumstàncies tècniques i meteorològiques existents i les condicions de seguretat, així com qualsevol altra causa que pugui afectar el desenvolupament de l’activitat.

6. La lliure utilització dels aparells tipus Ski-Bike, Snow-Bike, Snowscoot o altres no és permesa a les pistes de les estacions de muntanya gestionades per FGC. A excepció de quan la seva utilització esdevingui directament relacionada amb persones amb mobilitat reduïda. Així doncs, no està permesa la pràctica de qualsevol altre modalitat que no sigui l’esquí o snowboard.

7. Per la seguretat de tothom es recomana als usuaris de pistes i instal·lacions seguir les normes de seguretat FIS que es poden consultar al web de l’entitat.

8. El personal de l’estació us indicarà i informarà sobre qualsevol contingència no indicada anteriorment.

9. Abans d’utilitzar les nostres instal·lacions, assegureu-vos que teniu prou coneixement i habilitat física per fer-ne ús de manera segura per a vós i per a tercers. És important que conegueu els diversos tipus de remuntadors i les especialitats del seu ús. Seguiu les indicacions del personal de les instal·lacions i els cartells informatius. Els menors d’edat, han d’anar acompanyants per un adult responsable.

10. Per a realitzar qualsevol reclamació o incidència en relació amb el forfet, el titular haurà dirigir-se als punts d’Atenció al Client de l’estació d’esquí, o via correu electrònic:

La Molina: [email protected]
Espot: [email protected]
Port Ainé: [email protected]
Vallter:  [email protected]
Vall de Núria: [email protected]
Boí Taüll: [email protected]

També hi ha a disposició dels usuaris diferents canals per fer arribar a FGC les reclamacions o suggeriments. Es poden consultar en aquest enllaç: https://www.fgc.cat/fgc-faq/com-puc-fer-una-reclamacio/

 

B. Condicions de respecte i convivència

FGC és un espai on es potencia la convivència. Per això, les persones usuàries han de mantenir un comportament cívic, correcte i respectuós amb la resta d’usuaris de les estacions i el personal d’FGC, i han d’atendre les indicacions del personal d’FGC, els indicadors dels cartells, els avisos i la megafonia.

No està permès: 

  • Fumar en totes les instal·lacions d’FGC.
  • Llençar deixalles a l’entorn.
  • Fixar cartells.
  • Distribuir publicitat.
  • Venda ambulant dins les instal·lacions d’FGC.
  • Fer activitats o accions que puguin pertorbar o alterar l’ordre públic o els serveis d’FGC.
  • Fer accions que deteriorin o embrutin les instal·lacions.
  • Romandre dins les instal·lacions fora de l’horari previst.
  • Manipular, destruir o deteriorar qualsevol element relacionat amb la instal·lació i el servei en general.
  • Pidolar i fer qualsevol classe d’activitat artística o comercial a les instal·lacions, sense l’autorització de l’empresa.

CONDICIONS GENERALS SUPORT FLEXIPASS PIRINEU365

L’adquisició i ús del producte Flexipass, implica el coneixement i l’acceptació incondicional d’aquestes Condicions Generals:

  • Punt A: condicions d’adquisició
  • Punt B: política de devolució
  • Punt C: normativa d’ús dels forfets, abonaments, pistes i les instal·lacions

 

A. Condicions d’adquisició i pagament:

1. La targeta FlexiPass és el suport que permetrà l’accés a les instal·lacions de les diferents estacions d’esquí de FGC Turisme: actualment Boí Taüll, Espot, Port Ainé, La Molina, Vall de Núria i Vallter. El suport FlexiPass és personal i intransferible. Aquest suport permet accedir directament als remuntadors mecànics o a les activitats a les Estacions, gràcies a la facturació automàtica dels consums. Els clients es beneficien de:

  • Tarifes preferents en dies d’esquí i activitats
  • Assegurança d’esquí
  • Avantatges específics.

 

2. El preu de la targeta FlexiPass és de 15,00 € (no reemborsable) i s’abona en el moment de fer la comanda. El preu s’expressa en euros, IVA inclòs. El comprador de la targeta té el deure de custodiar-la.

3. La compra es pot fer online o al punt d’atenció al client de les estacions. Els mètodes de pagament acceptats s’indiquen en fer la comanda. El client pot comprovar i corregir la seva comanda, consultar i descarregar les CGVU abans de validar la compra en una interfície segura.

4. Període de validesa. L’adhesió és vàlida fins al 28 de setembre següent a la data de compra. Es renova automàticament cada 29 de setembre, llevat de comunicació prèvia per escrit del client en les condicions indicades al paràgraf següent. Renovació automàtica. El client serà informat com a mínim 15 dies abans de l’1 de setembre de la renovació. Si no s’hi oposa mitjançant comunicació escrita abans de l’1 de setembre a través del seu espai personal o per correu electrònic, l’adhesió es renovarà per 12 mesos més.

5. Prova i càrrec a la targeta bancària. En introduir les seves dades, el client autoritza els càrrecs relatius al preu de la targeta FlexiPass indicat a l’apartat 2, incloses les renovacions, els consums diaris i els imports pendents de pagament.

6. Pagament dels dies d’esquí: els clients del FlexiPass es beneficien de descomptes en jornades d’esquí i activitats segons l’Estació, el període i la categoria. Alguns descomptes requereixen un justificant vàlid per aplicar-se. En cas contrari, s’aplicarà la tarifa normal. Les condicions detallades d’aplicació dels descomptes estan disponibles al lloc web com i a les taquilles.

7. El consum (dies d’esquí, assegurança i activitats) realitzat pels clients del producte FlexiPass és registrat automàticament pels sistemes de l’Empresa. El càrrec a la targeta de dèbit o crèdit de l’import del forfet es farà diàriament segons el consum d’aquell dia. El preu serà el resultat del PVP del forfet de venda en línia menys el descompte que correspongui pels dies esquiats. Els descomptes es calculen sobre la base de les tarifes públiques, poden arrodonir-se a 0,05 euros per excés o per defecte i no poden acumular-se amb altres promocions.

8. Els descomptes que s’aplicaran durant la temporada d’esquí 2025-26 són: 10% del dia 2 al 4, 15% del dia 5 al 8, 20% del dia 9 al 12, 25% del dia 13 al 16 i 100% a partir del dia 17. Els descomptes per nombre de dies d’utilització de la targeta “FlexiPass” s’aplicaran  en funció de l’edat de l’usuari, en funció de l’edat en el moment de l’adquisició del suport. Si fos requerit pel personal de l’estació, caldrà aportar la documentació que permeti acreditar l’edat amb els següents documents: DNI, NIE o passaport.

Franges d’edat d’aplicació “FlexiPass”

9. En cas que en el moment de fer el càrrec corresponent a la targeta de crèdit no s’efectuï el pagament, la Societat Emissora tornarà a fer el càrrec dins les 48 hores següents. Si després d’aquest segon intent el pagament continua sense fer-se, la targeta quedarà bloquejada fins que s’efectuï el pagament. En cas de mantenir-se la situació d’impagament, s’enviarà una notificació per correu electrònic o postal. Despeses i penalitzacions: 15 euros per saldo insuficient. Si el saldo no es liquida en un termini de 15 dies a partir de la notificació indicada, l’adhesió al producte FlexiPass podrà donar-se de baixa automàticament, i les sumes degudes seran immediatament exigibles i podrà iniciar-se un procés de cobrament pels procediments legals que corresponguin.

 

B. Política de devolució

La compra del suport “FlexiPass” no porta aplicada cap política de retorn, cancel·lació i/o devolució. En el moment de la compra s’accepta expressament aquesta condició.

 

C. Normativa d’ús dels forfets, pistes i instal·lacions

1. El suport FlexiPass permet al client accedir als remuntadors mecànics durant tot el període de validesa, d’acord amb la condició A.4.

2. El client haurà de portar el seu suport cada vegada que l’utilitzi i mostrar un document d’identitat quan se li sol·liciti. El sistema «mans lliures» no eximeix d’aquest requisit d’acreditació.

3. Si el client s’ha oblidat el suport, haurà de comprar un forfet del dia a les màquines o a les taquilles a PVP, sense dret a compensació ni a devolució de la diferència de preu, encara que aporti posteriorment el suport. Aquestes compres no es reemborsaran ni es tindran en compte en el càlcul de dies de descomptes acumulats previst a la condició A8.

4. La manipulació indeguda d’un suport FlexiPass, el seu ús fraudulent i, en especial, la seva revenda, préstec, cessió gratuïta a un tercer, doble ús, tram d’edat no corresponent comportarà:

  • Retirada immediata del suport FlexiPass
  • Facturació automàtica de la jornada o activitat al compte del client
  • L’obligació de subscriure una nova adhesió.

 

5. L’ús simultani de diverses targetes per una mateixa persona podrà donar lloc a un doble càrrec, sense cap responsabilitat per part de l’Empresa

6. En cas de pèrdua o robatori del suport, és responsabilitat del client titular informar l’empresa del fet ocorregut de forma immediata a la seva detecció, al correu electrònic: [email protected]. L’estació pot, a criteri seu i atenent les condicions del cas concret, procedir a bloquejar el suport per evitar-ne l’ús fraudulent.

  • Pèrdua del suport: L’empresa pot expedir un duplicat amb un cost de 10,00 € per a l’usuari.
  • Robatori: L’empresa pot expedir un duplicat amb un cost de 2,00 € per a l’usuari, sempre que s’acrediti la presentació de la corresponent denúncia de robatori davant les autoritats policials.
  • Deteriorament del suport: L’empresa pot expedir un duplicat, contra l’entrega de l’original deteriorat i inoperatiu, amb un cost de 2,00 € per a l’usuari.

 

7. El preu del forfet inclou l’IVA (10%) i l’Assegurança Obligatòria de Viatgers (AOV), ja que es tracta d’un títol de transport. A més, i de manera exclusiva per als clients del producte FlexiPass, també inclou l’assegurança per accidents a pistes i accidents ocorreguts a les instal·lacions de l’estació, excepte aquells ocasionats directament pels remuntadors (AOV), quan així estigui acreditat (en aquest supòsit s’exclouen expressament aquells derivats del mal ús del remuntador per part del client o usuari, així com els produïts per negligència, descuit o qualsevol altre supòsit). Cap de les assegurances indicades cobreix l’esquí fora de pista.

 

Condicions específiques per accedir al tren cremallera de Vall de Núria

El titular del forfet suport “FlexiPass”, podrà accedir directament a les instal·lacions del tren cremallera, sense reserva prèvia d’hora de pujada i de baixada del tren cremallera, per a la pràctica de l’esquí a l’estació de Vall de Núria.

 

Domini esquiable de La Molina + Masella

Amb el suport “FlexiPass” no es pot esquiar pel domini esquiable de La Molina + Masella ja que requereix un forfet o un abonament de La Molina + Masella.

LA MOLINA - OFICINAS CENTRALES EDIFICIO TELECABINA ALP2500:

VALL DE NÚRIA -
ESTACIÓN DE
RIBES-ENLLAÇ:

VALLTER - OFICINAS PUNTO ATENCIÓN AL CLIENTE CENTRAL PLA DE MORENS:

ESPOT Y PORT AINÉ - OFICINAS SPORT CENTER (RIALP):

BOÍ TAÜLL - PUNTO DE INFORMACIÓN DE LA ESTACIÓN (DELANTE DE TC MULLERES):

CONDICIONS GENERALS FORFETS DE TEMPORADA

L’adquisició del forfet implica el coneixement i l’acceptació incondicional d’aquestes Condicions Generals:

  • Punt A: condicions d’adquisició
  • Punt B: política de devolució
  • Punt C: normativa d’ús dels forfets, abonaments, pistes i les instal·lacions

 

A. Condicions d’adquisició:

1. La targeta Pirineu365 és el suport que us permetrà l’accés a les instal·lacions. Aquest suport permet carregar els productes comprats i podrà ser recarregat i reutilitzat tants cops com el client vulgui al llarg de diferents temporades, tant estiu com hivern.

2. El forfet és personal i intransferible. La manipulació indeguda d’una targeta Pirineu365, el seu ús fraudulent i, en especial, la seva revenda o cessió gratuïta a un tercer, comportarà la seva retirada i anul·lació immediata.

3. L’adquisició del forfet de temporada dona dret al seu titular a l’accés i la utilització de les instal·lacions de l’estació que es trobin obertes al públic, durant la temporada d’hivern, per a la pràctica dels esports d’hivern per als quals l’estació es trobi habilitada i obliga a complir les normes de funcionament i seguretat internes de l’estació, sens perjudici de les normes i disposicions que siguin d’aplicació amb caràcter general, incloent les directrius i instruccions del personal de l’estació.

4. Una vegada adquirit el forfet, ja no es permetrà el canvi per una altra modalitat, si aquest ja ha estat utilitzat i/o no compleix la política de devolució.

5. No s’estableix una durada i un abast determinats per a cada temporada d’hivern i, en aquest sentit, l’extensió de la temporada d’hivern dependrà de les condicions meteorològiques, ambientals, de seguretat i d’usabilitat de les instal·lacions de l’estació en cada moment. En qualsevol cas, s’entén per temporada d’hivern el període de temps que habitualment va dels mesos de desembre a abril, durant els quals és possible la pràctica dels esports d’hivern a les estacions d’esquí del Pirineu català.

6. Per conèixer els tipus d’abonaments, les prestacions i on es poden comprar, es poden consultar les pàgines webs corporatives de les estacions o als diferents mitjans adequats de què disposa cada estació. El preu dels forfets i dels abonaments serà segons la tarifa vigent de la temporada en curs.

7. És responsabilitat del client informar-se prèviament de les ofertes o descomptes que puguin ajustar-se i aplicar-se als seus condicionants personals o particulars. L’estació no s’obliga a fer el reemborsament, total o parcial, del preu del forfet satisfet que estigui motivat pel desconeixement del client de l’existència de descomptes o ofertes aplicables en el moment de l’adquisició, com tampoc com a conseqüència de publicacions d’ofertes especials posteriors a l’adquisició que poguessin resultar més avantatjoses. L’adquisició del producte comporta el coneixement per part del client adquirent de les condicions aplicables, del seu abast i de les relacionades amb el seu ús, vigència, etc. Els descomptes estan subjectes a condicions específiques i no són acumulables entre si.

8. Els forfets s’hauran d’adquirir en funció de l’edat de l’usuari en el moment de l’adquisició del forfet. Per a l’adquisició del forfet de temporada el titular ha de presentar obligatòriament la documentació que permeti acreditar les dades personals (DNI, NIE o passaport).

Franges d’edat forfet de temporada 25-26

9. Per poder accedir a qualsevol tarifa reduïda, serà obligatori disposar de la documentació que acrediti el compliment de les condicions que a aquests efectes indiqui l’estació. De forma general, i sens perjudici d’acreditacions complementàries que l’estació pugui requerir:

  • Clubs: acreditació que el titular n’és soci. Cada estació pot exigir complementàriament la presentació de documentació que acrediti la vigència d’aquesta condició a la data d’expedició del forfet.
  • Família nombrosa/monoparental: targeta acreditativa o documentació equivalent considerada suficient per cada estació.
  • Persones amb diversitat funcional: Targeta oficial o certificat que acredita el grau de discapacitat i si requereix o no d’acompanyament.
  • Residents o empadronats: certificats d’empadronament i documentació addicional que requereixi cada estació, si s’escau.
  • Packs familiars: Llibre de família o document acreditatiu i DNI dels membres de la família.

 

10. El preu del forfet inclou el corresponent a la subscripció de l’assegurança obligatòria de viatgers (AOV) i l’IVA aplicable equivalent al 10%. El preu del forfet de temporada NO inclou cobertura d’assegurança per accidents en pistes o ocorreguts a les instal·lacions de l’estació, excepte els que siguin ocasionats directament per remuntadors (AOV), quan així estigui acreditat (en aquest supòsit s’exclouen expressament aquells derivats del mal ús del remuntador per part del client o usuari i d’aquells produïts per negligència, descuit o que siguin imputables). El titular del forfet o la persona que requereixi l’assistència del personal de l’estació o de tercers és responsable d’abonar l’import dels serveis i dels danys produïts a l’estació o els seus béns o persones, amb excepció dels supòsits indicats anteriorment. En el seu cas és igualment responsabilitat del titular del forfet contractar una pòlissa d’accidents personals particulars que li doni cobertura en cas d’accident a les instal·lacions de l’estació on es faci ús del forfet. L’estació recomana la contractació d’una cobertura d’assegurança per part dels clients.

11. Els usuaris poden informar-se de totes les ofertes o descomptes especials per a diferents col·lectius que ofereixen les estacions gestionades per FGC, en el moment en què els siguin comunicats els requisits i acreditacions particulars necessaris per gaudir-ne.

12. No s’emetrà cap forfet de temporada sense que prèviament hagin estat comprovades les dades personals i sense que l’estació hagi pogut constatar, amb l’acreditació prèvia per part de l’usuari, el compliment de les condicions requerides per beneficiar-se de les ofertes o descomptes aplicables, així com sense que s’acrediti el pagament del preu a través de qualsevol dels canals que l’estació posa a disposició dels clients. Una vegada emès el forfet, ja no es permetrà el canvi per una altra modalitat, si aquest ja ha estat utilitzat.

13. L’estació es reserva el dret a realitzar els controls que consideri oportuns (i que podran incloure enregistraments visuals) podent exigir la identificació de les persones amb la finalitat d’evitar un ús fraudulent del forfet i per poder garantir el compliment de les obligacions assumides per part del comprador. L’esquiador/surfista està obligat a identificar-se a requeriment del personal de l’estació, amb el DNI o document acreditatiu.

14. L’estació posa a la venda uns forfets per a professionals amb unes condicions específiques. A excepció d’aquests, la resta de forfets no permeten l’exercici professional de l’esquí.

15. Qualsevol informació plasmada en el suport o canal de distribució que determini l’estació, té un valor merament indicatiu i orientatiu, en especial en allò que fa referència a l’obertura o tancament total o parcial de l’estació d’esquí i de les seves instal·lacions. És responsabilitat del client informar-se convenientment de les condicions meteorològiques, així com de les actualitzacions puntuals, relacionades amb l’obertura, tancament i estat de les instal·lacions que pugui emetre l’estació en el comunicat de neu diari, publicat a la pàgina web i l’App. En cas de contradicció entre la informació del comunicat de neu i la proporcionada per qualsevol altre mitjà i la senyalització en pista, preval sempre la prohibició d’accés o la indicació que sigui més restrictiva en cada cas.

16. Els abonaments, en les modalitats de «Temporada», «No dissabtes» i «Feiners» inclouen forfets d’invitació per esquiar en altres estacions i descomptes en empreses de serveis i comerços per la temporada 2025-2026, aquests avantatges es poden consultar a la pàgina web: https://www.turismefgc.cat/avantatges-forfet-temporada-estacions-muntanya/. Les condicions d’aquests forfets d’invitació d’altres estacions són les mateixes que les condicions del tipus d’abonament contractat i seran comunicades pels canals habituals de comunicació. Queden exclosos d’aquestes avantatges els forfets de menor, veterà II, només diumenges, passeig o aquells altres forfets que tenen acords específics amb altres avantatges.

17. En qualsevol cas, l’aplicació d’aquestes condicions generals queda subjecta al compliment de les indicacions que el personal de l’estació dicti en cas que es produeixin incidències en la seguretat de la instal·lació.

 

B. Política de devolució

1. Tots els abonaments, en qualsevol modalitat, estan subjectes a la política de devolució prevista en aquestes condicions generals.

2. Per les compres a les botiges online, sense una data concreta del servei, es podrà exercir el dret d’anul·lació i desistiment de la compra de serveis no utilitzats. Caldrà fer-ho dintre de les 48h posteriors a la data de compra. En cas contrari, no s’acceptarà cancel·lació.

3. La cancel·lació de la compra dels productes s’ha de fer a través de l’Àrea de Clients a l’apartat de “Les meves compres i devolucions” – Historial de comandes. Anant sobre el tiquet/forfet concret i clicant a Veure detalls. Si s’està dins del període establert es podrà escollir l’opció de fer la devolució.

4. L’estació no procedirà al reemborsament, total o parcial, de l’import del forfet de temporada adquirit, per cap motiu o contingència derivats de les condicions de la neu, ni quan  l’accés o l’ús de les instal·lacions es trobin limitats per causes ambientals o meteorològiques que impedeixin o limitin l’ús del forfet en el seu domini, independentment de la temporalitat de l’afectació o la contingència.

5. Excepcionalment, en cas d’accident o malaltia justificada del titular del forfet amb notificació per escrit abans del 31/12/25, l’import no amortitzat* de l’abonament corresponent a la temporada afectada es reservarà a compte del preu del forfet de la temporada següent, sempre que aquest sigui adquirit pel mateix titular. Si la notificació de l’accident o la malaltia es produeix en una data posterior a la data esmentada, no es procedirà a la reserva del preu indicat, ja que es considera que l’abonament de temporada afectat ja està amortitzat.

* Els dies d’amortització és el resultat de dividir el preu del forfet de temporada pel preu del forfet de dia PVP de referència de l’estació.

6. No es contempla cap altre tipus de cancel·lació més enllà del que estigui previst en aquest document.

7. Aquelles persones que hagin adquirit forfets per a la temporada 25-26 i que previ al respectiu dia de tancament de la temporada 2025-2026 no hagin manifestat cap contingència pels canals habituals, accepten expressament que els forfets no utilitzats es donaran com a exhaurits i no tindran dret a sol·licitar cap compensació.

 

C. Normativa d’ús dels forfets, abonaments, pistes i instal·lacions

1. Aquesta normativa està exposada públicament a la cartellera de l’Oficina d’Atenció al Públic o als webs de les estacions.

2. Per utilitzar els remuntadors és imprescindible portar qualsevol tipus de forfet o abonament expedit per l’estació.

3. Els imports dels forfets i dels abonaments només seran reemborsats en els supòsits previstos a la Política de devolució (Punt B), i no procedeix aquest reemborsament quan l’accés o l’ús de les instal·lacions es trobi limitat per altres causes com les derivades de les condicions meteorològiques, ambientals, tècniques, de seguretat, etc.

4. En cas de pèrdua o robatori del forfet és responsabilitat del client titular informar l’estació del fet ocorregut de manera immediata a la seva detecció. L’estació pot, al seu criteri i atenent les condicions del cas concret, procedir a bloquejar l’ús del forfet a fi d’evitar-ne l’ús fraudulent.

  • Pèrdua del forfet. L’estació pot expedir un duplicat amb un cost de 30,00 € per a l’usuari.
  • Robatori. L’estació pot expedir un duplicat amb un cost de 2,00 € per a l’usuari, sempre   que presenti prèviament la denúncia de robatori de les autoritats policials corresponents.
  • Deteriorament del forfet. L’estació pot expedir un duplicat, contra el lliurament del forfet original deteriorat i inoperatiu, amb un cost de 2,00 € per a l’usuari.
  • Oblit del forfet per al dia d’esquí. En el cas que eventualment el titular s’oblidi el forfet de temporada per al dia d’esquí, s’ha d’adreçar al punt d’atenció al client de l’estació, notificar el fet ocorregut i abonar l’import de 10,00 € pel forfet de dia, segons el PVP vigent i la modalitat del forfet de temporada adquirit. En aquests casos, l’estació pot, al seu criteri i atenent les condicions del cas concret, procedir a bloquejar l’ús del forfet de temporada en curs a fi d’evitar-ne l’ús fraudulent. L’estació no s’obliga a fer el reemborsament de l’import abonat. Màxim 2 dies per temporada a excepció de La Molina que només serà 1 dia. Aquesta excepció també inclou el producte de La Molina + Masella.

 

5. Les assegurances aplicables o corresponents als forfets entren en vigor i són efectives a partir de la data del primer dia en què el forfet passa pel torn del remuntador, segons la normativa de la companyia asseguradora.

6. En cas d’ús fraudulent (revenda il·legal, cessió a tercers, falsificació, forfets perduts i trobats pel terra, tram d’edat no corresponent, etc.) el forfet serà retirat i anul·lat sense opció de demanar cap compensació. L’ús fraudulent de qualsevol abonament utilitzat per un tercer (inclosos familiars i amics), també implica la retirada i l’anul·lació del forfet. Només en cas de que hagi estat el primer cop que s’incorre en frau, el forfet serà recuperable sempre i quant el titular de l’abonament aboni el doble del preu del forfet de dia d’adult que estigui establert en cada moment en concepte de penalització. Si FGC detecta varis dies de frau en una mateixa temporada, FGC té la potestat de no vendre més serveis a la persona afectada i emprendre les accions legals que cregui convenients.

7. L’estació es reserva el dret a realitzar els controls que consideri oportuns (i que podran incloure enregistraments visuals) podent exigir la identificació de les persones amb la finalitat d’evitar un ús fraudulent del forfet/abonament i per poder garantir el compliment de les obligacions assumides per part del comprador. L’esquiador/surfista està obligat a identificar-se a requeriment del personal de l’estació, amb el DNI o document acreditatiu.

8. Tots els abonaments, en qualsevol modalitat, són personals i intransferibles, excepte l’abonament d’empresa, que és transferible i pot ser utilitzat, com a màxim, per un esquiador per dia i abonament.

 

Domini esquiable de La Molina + Masella

El domini esquiable La Molina + Masella ofereix 145 km esquiables.

El sector comú entre La Molina + Masella és coneix amb el nom d’Alp 2500. Les cruïlles entre les estacions estan convenientment senyalitzades en aquest sector. Si no es coneix el domini esquiable cal llegir i interpretar la senyalització a pistes i al mapa de butxaca o l’app, en particular en el sector d’Alp 2500.

Esquiar pel domini esquiable de La Molina + Masella requereix un forfet o un abonament de La Molina + Masella. Amb un forfet o un abonament d’una estació no es pot esquiar a l’altra. Passar d’una estació a l’altra sense un forfet o un abonament de La Molina + Masella implica tornar amb el forfet de retorn, que cal adquirir a les taquilles, situades a la base de les respectives estacions. El forfet de retorn té un cost de 8 €.

Els forfets de La Molina + Masella dels municipis d’Alp, Das i Urús són per a la pràctica de l’esquí de lleure. Amb aquests forfets no és permès l’exercici professional.

La resolució de les incidències o contingències que registrin els titulars d’un forfet La Molina + Masella així com la normativa d’ús són d’igual aplicació.

 

Condicions específiques per accedir al tren cremallera de Vall de Núria

El titular del forfet de temporada, podrà accedir directament a les instal·lacions de tren cremallera, sense reserva prèvia d’hora de pujada i de baixada del tren cremallera.

LA MOLINA - OFICINAS CENTRALES EDIFICIO TELECABINA ALP2500:

VALL DE NÚRIA -
ESTACIÓN DE
RIBES-ENLLAÇ:

VALLTER - OFICINAS PUNTO ATENCIÓN AL CLIENTE CENTRAL PLA DE MORENS:

ESPOT Y PORT AINÉ - OFICINAS SPORT CENTER (RIALP):

BOÍ TAÜLL - PUNTO DE INFORMACIÓN DE LA ESTACIÓN (DELANTE DE TC MULLERES):

CONDICIONS GENERALS FORFETS DE DIA O DIVERSOS DIES

L’adquisició del forfet implica el coneixement i l’acceptació incondicional d’aquestes Condicions Generals:

  • Punt A: condicions d’adquisició
  • Punt B: política de devolució
  • Punt C: normativa d’ús dels forfets, abonaments, pistes i les instal·lacions

 

A. Condicions d’adquisició:

1. La targeta Pirineu365 és el suport que us permetrà l’accés a les instal·lacions. Aquest suport permet carregar els productes comprats i podrà ser recarregat i reutilitzat tants cops com el client vulgui al llarg de diferents temporades, tant estiu com hivern. El preu de la targeta Pirineu365 serà de 2,00 € (no reemborsable). El comprador de la targeta té el deure de la seva custòdia.

2. El forfet és personal i intransferible. La manipulació indeguda d’una targeta Pirineu365, el seu ús fraudulent i, en especial, la seva revenda o cessió gratuïta a un tercer, comportarà la seva retirada i anul·lació immediata.

3. L’adquisició del forfet de dia o diversos dies dona dret al seu titular a l’accés i utilització de les instal·lacions de l’estació que es trobin obertes al públic, per a la pràctica dels esports d’hivern per als quals l’estació es trobi habilitada i obliga a complir amb les normes de funcionament i seguretat internes de l’estació i sens perjudici de les normes i disposicions que siguin d’aplicació amb caràcter general, incloent les directrius i instruccions del personal de l’estació.

4. Una vegada adquirit el forfet, ja no es permetrà el canvi per una altra modalitat, si aquest ja ha estat utilitzat i/o no compleix la política de devolució.

5. No s’estableix una durada i un abast determinats per a cada temporada d’hivern i, en aquest sentit, l’extensió de la temporada d’hivern dependrà de les condicions climatològiques, ambientals, de seguretat i d’usabilitat de les instal·lacions de l’estació en cada moment. En qualsevol cas, s’entén per temporada d’hivern, el període de temps que habitualment va dels mesos de desembre a abril, durant els quals és possible la pràctica dels esports d’hivern a les estacions d’esquí del Pirineu Català.

6. Per conèixer els tipus de forfets, les prestacions i on es poden comprar, es poden consultar les pàgines webs corporatives de les estacions o als diferents mitjans adequats de què disposa cada estació. El preu dels forfets i dels abonaments serà segons la tarifa vigent de la temporada en curs.

7. És responsabilitat del client informar-se prèviament de les ofertes o descomptes que puguin ajustar-se i aplicar-se als seus condicionants personals o particulars. L’estació no s’obliga a fer el reemborsament, total o parcial, del preu del forfet satisfet que estigui motivat pel desconeixement del client de l’existència de descomptes o ofertes aplicables en el moment de l’adquisició, com tampoc com a conseqüència de publicacions d’ofertes especials posteriors a l’adquisició que poguessin resultar més avantatjoses. L’adquisició del producte comporta el coneixement per part del client adquirent de les condicions aplicables, del seu abast i de les relacionades amb el seu ús, vigència, etc. Així com del coneixement de les tarifes més avantatjoses per a les compres online, de la majoria de les estacions, respecte a les compres fetes a les taquilles o quioscs de les pròpies estacions. Els descomptes estan subjectes a condicions específiques i no són acumulables entre si.

8. Els forfets s’hauran d’adquirir en funció de l’edat de l’usuari. Els clients poden fer compra anticipada de forfets però l’edat que es considera és la data en que és fa ús del forfet no l’edat en la data de compra que poden ser diferents. Si fos requerit pel personal de l’estació, caldrà aportar la documentació que permeti acreditar l’edat i seran els següents: DNI, NIE o passaport.

Franges d’edat d’aplicació dels forfets de dia o diversos dies:

9. Per poder accedir a qualsevol oferta serà obligatòria la presentació prèvia de la documentació que acrediti el compliment de les condicions que a aquests efectes indiqui l’estació. De forma general, i sens perjudici d’acreditacions complementàries que l’estació pugui requerir:

  • Clubs: Acreditació que el titular n’és soci. Cada estació podrà exigir complementàriament la presentació de documentació que n’acrediti la vigència d’aquesta condició a la data d’ús del forfet.
  • Família nombrosa/monoparental: targeta acreditativa o documentació equivalent considerada suficient per cada estació.
  • Persones amb diversitat funcional: targeta acreditativa o certificat que acredita el grau de discapacitat i si requereix o no d’acompanyament.
  • Residents o empadronats: Certificats d’empadronament.
  • Packs familiars: Llibre de família o document acreditatiu i DNI dels membres de la família.

 

10. El preu del forfet inclou l’IVA (10%) i l’Assegurança Obligatòria de Viatgers (AOV) perquè es tracta d’un títol de transport. El preu del forfet NO inclou assegurança per accidents a pistes o accidents ocorreguts a les instal·lacions de l’estació, excepte els que siguin ocasionats directament per remuntadors (AOV), quan així estigui acreditat (en aquest supòsit s’exclouen expressament aquells derivats del mal ús del remuntador per part del client o usuari i d’aquells produïts per negligència, descuit o  qualsevol altre supòsit). El posseïdor del forfet o de la persona que requereixi l’assistència del personal de l’estació o de tercers serà responsable d’abonar l’import dels serveis i dels danys produïts a l’estació o els seus béns o persones, amb excepció dels supòsits indicats anteriorment. En el seu cas  serà igualment responsabilitat del titular del forfet, contractar una pòlissa d’accidents personal que en doni cobertura en cas d’accident a l’àrea esquiable de l’estació. Aquesta assegurança no cobreix l’esquí fora pista. L’estació recomana la contractació d’una cobertura d’assegurança per part dels clients.

11. Tots els clients que hagin registrat les seves dades i/o que conservin el número d’identificació de la targeta  Pirineu365 (codi WTP que consta en el dors del suport i en el tiquet de venda) podran sol·licitar un duplicat del forfet en cas de pèrdua o robatori. Previ a efectuar un duplicat es comprovarà que la targeta i els forfets pre-carregats no han estat utilitzats o tinguin cap altre ús fraudulent. El preu d’efectuar el duplicat, si fos possible la seva realització, serà de 2,00€ corresponent a la compra d’una nova targeta Pirineu365. En cas de deteriorament s’expedirà un duplicat contra el lliurament de l’original deteriorat sense càrrec.

12. Es poden adquirir en una única compra varis productes que podran ser utilitzats durant tota la temporada vigent a excepció d’aquells que es venguin per una data determinada o que siguin forfets per a dies consecutius en que la seva validesa vindrà determinada a partir del primer dia d’utilització. En la modalitat de venda amb data, els forfets només seran vàlids per a la data concreta escollida.

13. L’estació es reserva el dret a realitzar els controls que consideri oportuns (i que podran incloure enregistraments visuals) podent exigir la identificació de les persones amb la finalitat d’evitar un ús fraudulent de les targetes o forfets i per poder garantir el compliment de les obligacions assumides per part del comprador. L’esquiador/surfista està obligat a identificar-se a requeriment del personal de l’estació, amb el DNI o document acreditatiu.

14. L’estació posa a la venda uns forfets per a professionals amb unes condicions específiques. A excepció d’aquests, la resta de forfets no permeten l’exercici professional de l’esquí.

15. Qualsevol informació plasmada en el suport o canal de distribució que determini l’estació, té un valor merament indicatiu i orientatiu, en especial en allò que fa referència a l’obertura o tancament total o parcial de l’estació d’esquí i de les seves instal·lacions. És responsabilitat del client informar-se convenientment de les condicions meteorològiques, així com de les actualitzacions puntuals, relacionades amb l’obertura, tancament i estat de les instal·lacions que pugui emetre l’estació en el comunicat de neu diari, publicat a la pàgina web i l’App. En cas de contradicció entre la informació del comunicat de neu i la proporcionada per qualsevol altre mitjà i la senyalització en pista, preval sempre la prohibició d’accés o la indicació que sigui més restrictiva en cada cas.

16. En qualsevol cas, l’aplicació de les presents Condicions Generals quedarà subjecta al compliment a les indicacions que el personal de l’estació dicti en cas de que es produeixin incidències en la seguretat de la instal·lació.

 

B. Política de devolució

1. Tots els forfets, en qualsevol modalitat, estan subjectes a la política de devolució prevista en aquestes Condicions Generals.

2. L’estació no procedirà al reemborsament, total o parcial, de l’import del forfet adquirit, per cap motiu o contingència derivades de les condicions de la neu, ambientals, meteorològiques, tècniques o de seguretat que n’impedeixin o en limitin l’ús del forfet en el seu domini, independentment de la temporalitat de l’afectació o la contingència.

3. Els forfets de més d’un dia disposen d’una tarifa unificada i bonificada respecte als d’un dia, convertint-se en un producte unitari, qualitat que fa impossible cap reemborsament parcial o compensació una vegada s’ha iniciat el seu ús.

4. Cancel·lació compres realitzades a través de la botiga online. Segons el producte escollit podem trobar dos tipus de cancel·lació:

Compres de serveis de lliure elecció:

Per les compres a les botiges online, sense una data concreta del servei, es podrà exercir el dret d’anul·lació i desistiment de la totalitat de productes o d’una part d’ells dins la compra, sempre que aquests no s’hagin utilitzat. S’entén per producte utilitzat qualsevol pas per les portes d’accés dels remuntadors amb esquís o sense. Caldrà fer-ho dintre de les 48h posteriors a la data de compra. En cas contrari, no s’acceptarà cancel·lació.

Compres de serveis amb data:

Els productes venuts amb data es poden cancel·lar fins a les 23 h del dia abans de la data de validesa, a partir d’aquesta hora no es farà cap devolució.

5. En ambdós casos, la cancel·lació de la compra dels productes s’ha de fer a través de l’Àrea de Clients a l’apartat de “Les meves compres i devolucions” – Historial de comandes. Anant sobre el tiquet/forfet concret i clicant a Veure detalls. Si s’està dins del període establert es podrà escollir l’opció de fer la devolució automàtica.

6. No es contempla cap altre tipus de cancel·lació més enllà del que estigui previst en aquest document.

7. La compra de la targeta Pirineu365 no porta aplicada cap política de retorn, cancel·lació i/o devolució. En el moment de la compra s’accepta expressament aquesta condició.

8. Aquelles persones que hagin adquirit forfets per a la temporada 25-26 i que previ al respectiu dia de tancament de la temporada 2025-2026 no hagin manifestat cap contingència pels canals habituals, accepten expressament que els forfets no utilitzats es donaran com a exhaurits i no tindran dret a sol·licitar cap compensació.

 

C. Normativa d’ús dels forfets, abonaments, pistes i instal·lacions

1. Aquesta normativa està exposada públicament a la cartellera de l’Oficina d’Atenció al Públic o als webs de les estacions.

2. Per utilitzar els remuntadors és imprescindible portar qualsevol tipus de forfet, bitllet o abonament expedit per l’estació.

3. Els imports dels forfets i dels abonaments només seran reemborsats en els supòsits previstos a la Política de cancel·lació (Punt B), i no procedeix aquest reemborsament quan l’accés o l’ús de les instal·lacions es trobi limitat per altres causes com les derivades de les condicions de la neu, ambientals, meteorològiques, tècniques, de seguretat, etc.

4. En cas de pèrdua del forfet de dia o diversos dies, és responsabilitat del client titular informar l’estació del fet ocorregut de manera immediata a la seva detecció. En aquests casos, l’estació pot, al seu criteri i atenent les condicions del cas concret, procedir a bloquejar l’ús del forfet a fi d’evitar-ne l’ús fraudulent. Per expedir un nou forfet, veure apartat condicions d’adquisició (Punt A).

5. Les assegurances aplicables o corresponents als forfets entren en vigor i són efectives a partir de la data del primer dia en què el forfet passa pel torn del remuntador, segons la normativa de la companyia asseguradora.

6. En cas d’ús fraudulent (revenda il·legal, cessió a tercers, falsificació, forfets perduts i trobats pel terra, tram d’edat no corresponent, etc.) el forfet serà retirat i anul·lat sense opció de demanar cap compensació. L’ús fraudulent de qualsevol abonament utilitzat per un tercer (inclosos familiars i amics), també implica la retirada i l’anul·lació del forfet. Si FGC detecta varis dies de frau en una mateixa temporada, FGC té la potestat de no vendre més serveis a la persona afectada i emprendre les accions legals que cregui convenient.

7. L’estació es reserva el dret a realitzar els controls que consideri oportuns (i que podran incloure enregistraments visuals) podent exigir la identificació de les persones amb la finalitat d’evitar un ús fraudulent del forfet/abonament i per poder garantir el compliment de les obligacions assumides per part del comprador. L’esquiador/surfista està obligat a identificar-se a requeriment del personal de l’estació, amb el DNI o document acreditatiu.

 

Domini esquiable de La Molina + Masella

El domini esquiable La Molina + Masella ofereix 145 km esquiables.

El sector comú entre La Molina + Masella és coneix amb el nom d’ Alp 2500. Les cruïlles entre les estacions estan convenientment senyalitzades en aquest sector. Si no es coneix el domini esquiable cal llegir i interpretar la senyalització a pistes i al mapa de butxaca o l’app, en particular en el sector de Dues Estacions.

Esquiar pel domini esquiable de La Molina + Masella requereix un forfet o un abonament de La Molina + Masella. Amb un forfet o un abonament d’una estació no es pot esquiar a l’altra. Passar d’una estació a l’altra sense un forfet o un abonament de La Molina + Masella implica tornar amb el forfet de retorn, que cal adquirir a les taquilles, situades a la base de les respectives estacions. El forfet de retorn té un cost de 8 €.

Els forfets de La Molina + Masella dels municipis d’Alp, Das i Urús són per a la pràctica de l’esquí de lleure. Amb aquests forfets no és permès l’exercici professional.

La resolució de les incidències o contingències que registrin els titulars d’un forfet La Molina + Masella així com la normativa d’ús són d’igual aplicació.

 

Condicions específiques per accedir al tren cremallera de Vall de Núria

Al fer la compra del Cremallera + forfet, cal reservar específicament l’hora de pujada i de baixada.

L’usuari, podrà modificar l’hora de baixar amb el tren, sempre i quan, no hagi traspassat les barreres d’accés. Es pot fer abans de l’hora prevista, a les màquines que hi ha destinades per aquest servei, i ubicades davant de l’oficina d’informació, però sempre abans de l’hora que té reservada. El canvi serà possible segons disponibilitat de places.

Si per qualsevol motiu el telefèric de Coma del Clot no està en servei, no es procedirà a retornar cap import, ja que aquest és un servei inclòs en el bitllet del cremallera, sense cost afegit.

Compra o recarga
PIRINEU365

Hola
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Pulvinar interdum sem a nunc sit. Tempor risus lobortis lectus netus. Tristique enim urna nunc ultricies eu.
Hola
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Pulvinar interdum sem a nunc sit. Tempor risus lobortis lectus netus. Tristique enim urna nunc ultricies eu.
-